16 Ιανουαρίου 2015

G+!

Μια ανάρτηση που ήταν προγραμματισμένη να δημοσιευτεί την προηγούμενη εβδομάδα αλλά μ' αυτά και με κείνα έμεινε στην μέση. Η ώρα είναι 8:30', πρωινό Σαββάτου και πριν σηκωθούν οι μπόμπιρες και "απαιτήσουν" την πλήρη προσοχή μου, προσπαθώ να αποτελειώσω αυτό που έχω ξεκινήσει. Πάμε λοιπόν!

Βρίσκω ότι οι κοινότητες στο G+ είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο για να προωθήσεις το σάιτ ή το μπλογκ σου. Εγώ προσωπικά έχω γραφτεί σε τέσσερις από αυτές και μετά από πρόσκληση. Με λίγα λόγια δεν έχω ψαχτεί για άλλες. Γιαυτό αν έχετε κοινότητες να μου προτείνετε είμαι όλη αφτιά! Θα τις κοινοποιήσω και από εδώ. Προς το παρόν οι κοινότητες που ακολουθώ και δημοσιεύω σε αυτές είναι οι εξής:


2) D2C



Εκτός του ότι οι κοινότητες βοηθούν στη προβολή των μπλογκ μας, μας οδηγούν να ανακαλύψουμε και άλλα καταπληκτικά σάιτ. Όπως τα παρακάτω:

1) Le Voyage du gateaux από τη Natasa S.

2) Art Decoration and Crafting από τη Χριστίνα

3) Mary.gr φυσικά από τη Μαίρη

4) Craft Cook Love από την Αθηνά

5) Akamatra από την ......Akamatra

6) Crafty arty manoula από την Στέλλα

7) Anastasias Beauty Secrets από την Αναστασία

8) Mama goes Vintage από την Iris

9) lol mom's world από την Τούλα

10) Jajala Majala από την Εύα

Η σειρά είναι αυτή με την οποία ανακάλυψα τα συγκεκριμένα blog. Κάντε τη βόλτα σας. Πιστεύω πως θα τα βρείτε όσο απολαυστικά τα βρήκα κι εγώ! Κι αν έχετε να μου προτείνετε και άλλα μπλογκ ή κοινότητες περιμένω με αγωνία!!!

Την καλημέρα μου!!!



ΥΓ. Μην ξεχνάτε το διαγωνισμό που τρέχει με τα τρία προϊόντα ομορφιάς της ORIFLAME! Για πληροφορίες και συμμετοχή πηγαίνετε εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...