2 Μαρτίου 2015

50 Shades of Grey!

Ναι καλά διαβάσατε. Θα συμβάλω κι εγώ στη διαφήμιση της ταινίας .....τρομάρα μου (μην ξεχάσω να ζητήσω αμοιβή, χα!). 
Δεν θα σας κρύψω ότι την είδα την ταινία. Και τη βρήκα πολύ καλύτερη από το βιβλίο. Το πρώτο. Τα άλλα δύο δεν άντεξα να τα διαβάσω. Δεν μου αρέσει καθόλου να βλέπω σαπουνόπερες, πόσο μάλλον να διαβάσω μια.
Στο θέμα μας όμως. Εκεί που έβλεπα λοιπόν την πολύ ωραία και αθώα πρωταγωνίστρια πρέσεξα στο λαιμό της ένα συμπαθητικό κολιεδάκι επίσης πολύ ωραίο και αθώο, το οποίο και σχολίασα: 
από αύριο όλες αυτό το κολιεδάκι θα φοράνε. Τρελλές πωλήσεις για τον σχεδιαστή/στρια! 
Είπα λοιπόν να κάνω την έρευνά μου αλλά δεν φανταζόμουν με τίποτα αυτό που ανακάλυψα: 
Η σειρά αυτή προεκυψε από τη συνεργασία της σχεδιάστριας Janet Cadsawan με τη συγγραφέα EL James και ήταν ο τρόπος της να συνδυάσει το πάθος της για τη λογοτεχνία με το κόσμημα λέει (συγγνώμη αλλά το βιβλίο αυτό εγώ δεν το θεωρώ λογοτεχνία. Μάλλον έχουμε διαφορετική αντίληψη των πραγμάτων). Και συνεχίζει με δικά της λόγια:
"Όταν μια ιστορία έχει ψυχή, δεν θέλουμε ποτέ να τελειώσει. Τα κοσμήματα που δημιουργώ αφήνουν την ιστορία να ζήσει για πάντα μέσω της τέχνης που φοριέται. Το DNA της ιστορίαs και των χαρακτήρων του Fifty Shades of Grey ενσωματώνονται σε ένα κολιέ που συμβολίζει το ρομάντσο μεταξύ της Αναστασίας και του Κρίστιαν" (σε δική μου ελεύθερη μετάφραση. Για αποφυγή παρεξηγήσεων σας παραθέτω και το αγγλικό κείμενο):

“When a story - whether it’s a book, movie or TV show - has a soul, we never want it to end.  The jewelry I create lets the story live forever in wearable art. The story and characters’ DNA are embedded in say, a magic ring or locket or in the case of Fifty Shades of Grey, a riding crop necklace. These symbols link together the romance of Anastasia Steele and Christian Grey.”  - designer Janet Cadsawan

Δεν θέλω να πω άλλα. Μην μου κάνουν και μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση δηλαδή (το ύφος μου είναι ειρωνικό αν δεν το έχετε καταλάβει). Αλλά θα σκάσω. Τι τέχνη και κουραφέξαλα. Γιατί απλά δεν παραδέχονται πως είναι ένας καλός τρόπος να βγάλουν κι άλλο χρήμα? Με τέτοια επιτυχία και διαφήμιση πολλοί θα σπεύσουν ή έχουν σπεύσει ήδη να αγοράσουν το προϊόν σε τιμές καθόλου ευκαταφρόνητες (με αιτιολογία το ασήμι!). Δεν χρειάζονται λοιπόν υπεκφυγές! 

 







pictures via 50 Shades of Grey 

Τα παραπάνω είναι μερικά σχέδια από την επίσημη σειρά. Αν γκουγκλάρετε 50 shades of grey jewelry θα εντοπίσετε ένα σωρό σάιτ με ανάλογα κοσμήματα. Ολόκληρη βιομηχανία.
Μετά απ' αυτά ένα έχω να πω: αν έχετε χειροπέδες κάντε τις βραχιόλια!!!!




ΥΓ. Όσο για το κολιεδάκι της Αναστέζιας δεν έχει καμμία σχέση... ένα απλό πεταλάκι είναι!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...