17 Μαρτίου 2015

Βραβείο!

Η Μαρίνα και η Όλγα από to e-periodiko mas είχαν την καλοσύνη να μου στείλουν όχι ένα αλλά δύο βραβεία εκεί γύρω στις αρχές του μήνα. Εγώ τις ευχαρίστησα ευγενικά και ζήτησα χρόνο γιατί ήδη είχα οργανώσει τα ποστ των επόμενων ημερών. Βέβαια μάλλον το τράβηξα λίγο παραπάνω μιας κι έχουν περάσει πάνω από 15 μέρες αλλά ήρθε πλέον η ώρα!


Οι κανόνες (όπως φαντάζομαι ήδη γνωρίζετε) είναι απλοί. Η δημοσίευση του blog που μας έδωσε το βραβείο (τσεκ!), η απάντηση σε μερικές ερωτήσεις και η μεταβίβαση του βραβείου σε άλλα 10 blog που ξεχωρίζουν.

Ξεκινώ λοιπόν με τις απαντήσεις μου:

1) Γιατί ξεκινήσατε το blog;
Μια εσωτερική ώθηση. Να αξιοποιήσω τις γνώσεις μου για το διαδίκτυο (τσάμπα έκανα και κάνω τόσα σεμινάρια?) προβάλλοντας κάτι που μου αρέσει πολύ να φτιάχνω (αναφέρομαι φυσικά στο κόσμημα) αλλά και για να γνωρίσω κόσμο με τις ίδιες ανησυχίες και ενδιαφέροντα!


2) Πείτε μας λίγο τι σας ενθουσιάζει;
Η ομορφιά της ψυχής!


 3) Γιατί πιστεύετε ότι τα σχόλια και η επικοινωνία βοηθούν τους bloggers και με ποιο τρόπο;
Πολύ απλά βοηθούν να χτίσουμε καλύτερα blog, να τα αναπτύξουμε, γνωρίζοντας ανθρώπους με τις ίδιες ανησυχίες και ενδιαφέροντα  που μπορεί να βρίσκονται σε πολύ πολύ μακρινούς τόπους, ανακαλύπτοντας έτσι νέες ιδέες! Θα μπορούσαμε να τους είχαμε γνωρίσει χωρίς το blogging?

4) Για ποια πράγματα μιλάτε στο blog σας; 
Τώρα πιά όχι μόνο για τις δικές μου δημιουργίες. Μ' αρέσει πολύ να γράφω και για άλλους δημιουργούς κοσμημάτων (όσοι πιστεύετε πως αξίζει η δουλειά σας κι έχετε καθαρές φωτογραφίες περιμένω μήνυμά σας!), να γράφω για γνωστούς έλληνες και ξένους σχεδιαστές, να παρουσιάζω DIY projects, να γράφω για μόδα, ίσως για κάτι που με απασχολεί και θα ήθελα τη γνώμη τρίτων (όπως τότε με τα σκυλάκια που είχα ανταπόκριση την οποία δεν περίμενα και με βοήθησε να μην ενδώσω!) και γενικά θα μπορούσα να ποστάρω ότι βρίσκω ενδιαφέρων (για να μην βαρεθεί και το κοινό δηλαδή, χα,χα!)

5) Έχετε δημιουργήσει μια φιλική σχέση με άλλους bloggers; Έχετε γνωριστεί ποτέ προσωπικά;
Προσωπικά έχω γνωριστεί με δύο Χανιώτισσες bloggers: Την Ελένη από το "Πως έγινα μάνα" και την Σιλένα από το "Άρωμα Κουζίνας". Μπορείτε να διαβάσετε σχετικά ποστ εδώ κι εδώ. Επίσης έχω γνωρίσει την Ειρήνη του CforCrafts η οποία διατηρεί Το μικρό μου blog. 

6) Πώς φαντάζεστε το blog σας σε δύο χρόνια; Τι θα θέλατε να δείτε να μεγαλώνει / να αλλάζει και με ποιο τρόπο;
Ότι θα αλλάξει, αυτό είναι σίγουρο αν συνεχίσω να το δουλεύω συστηματικά. Θα ήθελα να γίνει απαραίτητο ανάγνωσμα.... με την έννοια ότι θα μπαίνει ο άλλος για να νιώσει αισιοδοξία, χαρά, να ξεχάσει την καθημερινότητά του, να χαλαρώσει, να μάθει ίσως και κάτι.... ίσως γίνω blogger μέντορας για κάποιους χωρίς να το γνωρίζω...... έχω τέτοιον και δεν του το χω πει ποτέ! Μπορεί να μην θυμάται καν την ύπαρξή μου! Το τι θα γίνει με το μπλογκ θα δείξει στο μέλλον!!!

7) Τι είναι αυτό που κάνετε καλύτερα; 
Εσείς να μου πείτε! Καλά τα πάω με το γράψιμο και τη φωτογραφία? Μ' αρέσουν πολύ και τα δύο!

8) Πόσο χρόνο αφιερώνετε στο blog σας;
Η αλήθεια είναι ότι μόλις βρω ευκαιρία μέσα στη μέρα ασχολούμαι. Τώρα πιά δεν μου τρώει τόσο χρόνο η προετοιμασία μιας ανάρτησης. Συνήθως έχω προγραμματίσει τα ποστ στην ατζέντα μου, οπότε το θέμα είναι έτοιμο. Τον περισσότερο χρόνο πλέον τον αφιερώνω στο να αναπτύξω σχέσεις με άλλους μπλόγκερ. Χοντρικά θα πω δύο ώρες τη μέρα. Το ΣΚ ίσως αφιερώσω περισσότερο χρόνο!


9) Πώς γεννιούνται τα post σας;

Αν πρόκειται να παρουσιάσω δική μου δημιουργία πολύ εύκολα. Γενικά γεννιούνται από όμορφες εικόνες κοσμημάτων που συναντώ στο pinterest κι αφού κάνω μια σχετική έρευνα, από πρότζεκτ στο σπίτι, από βόλτες στον τόπο μου.

10) Ευχές για τον αναγνώστη.
Εύχομαι μια ζωή γεμάτη αγάπη!


Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα. Που να πρωτοδώσω το βραβείο μου λέτε? Άσε που κάποιοι ίσως το 'χουν πάρει ήδη. Τέλος πάντων.

Δίνω το βραβείο στα παρακάτω blog αλλά και σε όποιον γουστάρει βραβείο ας κοπιάσει να το πάρει:


10. Maryfashionbeauty.blogspot.gr

Αυτά για σήμερα.

Φιλιά πολλά!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...