26 Μαΐου 2015

DIY: An Old Spoon Turned Into A Statement Ring!

Την προηγούμενη εβδομάδα ο μικρός μου γιός γυρίζοντας από το σχολείο μου έδειξε όλο περηφάνια ένα παλιό κουτάλι που είχε βρει πεταμένο στην αυλή. Λες και είχε βρει θησαυρό! Εγώ στράβωσα λίγο: "Μην μαζεύεις βρωμιές παιδί μου....." αλλά που να το πετάξω. Το 'βαλα στο πλυντήριο δυο τρεις φορές να πλυθεί καλά και μετά σ' ένα συρτάρι. Με τον καιρό θα το ξέχναγε κι έτσι θα το πέταγα στον κάλαθο των αχρήστων. Έλα όμως που υπήρχε λόγος που το παιδί μου μου έφερε αυτή τη "βρωμιά"! Γιατί σε ένα από τα ιντερνετικά μου σερφαρίσματα έπεσα πάνω σε ένα tutorial που έμελλε να αλλάξει τη μορφή του κουταλιού! Και ν' αποκτήσει μια εντελώς νέα χρήση! Δείτε παρακάτω.

Στην αρχή ήταν ένα απλό κουτάλι που 'χε φάει τα ..... γλυκά του!

Τα εργαλεία που χρειάζονται για τη μεταμόρφωση δεν είναι όσα σας δείχνω στη φωτό. Στην ουσία χρειάζονται μόνο το τρίτο χέρι, το φλόγιστρο, το σφυρί και μια πένσα. Επίσης χρειάζεται γυαλόχαρτο σκληρό για μέταλλα και μαλακό για λείανση.


Καταρχήν μετράμε το κουτάλι. Για το δικό μου δάχτυλο υπολόγισα 9,5 εκατοστά για δύο στροφές. Που να 'ξερα! Ήμουν αισιόδοξη ότι θα πετύχω και τις δύο στροφές! 

Πιάνουμε το κουτάλι με το τρίτο χέρι. Το φλόγιστρο θα κάψει το μέταλλο. Δεν θέλουμε εγκαύματα!

 Καίμε καλά στο σημείο που φαίνεται στην εικόνα και λυγίζουμε με το πενσάκι!


Λυγίζουμε και ξαναλυγίζουμε μέχρι να κοπεί το μέταλλο!


Στη συνέχεια το ισιώνουμε με το σφυρί μας πάνω σε ένα κομμάτι μάρμαρο.



Αρχίζουμε να καίμε και να λυγίζουμε.

Στην άκρη που κόπηκε λιμάρουμε με το σκληρό γυαλόχαρτο. Αν έχετε βέβαια Dremel προτιμήστε αυτό αλλιώς θα κάνετε αρκετή ώρα για το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Ενώ στην αρχή, στη στενή μεριά δηλαδή το μέταλλο λύγιζε εύκολα κι είχα πάρει αέρα, όσο φάρδεναι σκλήρυναι πιο πολύ. Έκαιγα, κοπάναγα με το σφυρί μπας και μαλακώσει αλλά τίποτα. Μια ελάχιστη κούρμπα πέτυχα μόνο η οποία, για να πω την αλήθεια, δεν μου φάνηκε άσχημη. Δεν είχα και σκοπό να φάω τα χέρια μου! Αν λοιπόν το κουτάλι σας είναι από ανοξείδωτο ατσάλι μην κάνετε μαγκιές και πάθετε ατύχημα. Προχωρήστε το μέχρι εκεί που πάει. Προχωρήστε το όσο φαίνεται στην φωτογραφία! Το αποτέλεσμα θα είναι εξίσου εντυπωσιακό για να μην πω πιο εντυπωσιακό και πρωτότυπο από το να κάνατε δύο στροφές! 

Όταν θα φτάσετε σε αυτό το σημείο το δαχτυλίδι σας θα είναι πολύ ταλαιπωρημένο και καμμένο. Πάρτε το σκληρό σας γυαλόχαρτο κι αρχίστε να τρίβετε. Και πάλι αν διαθέτετε dremel χρησιμοποιήστε το. Τελειώνοντας περάστε το με μαλακό γυαλόχαρτο για να γίνει λεία η επιφάνεια.


Στο τέλος το δαχτυλίδι σας θα είναι κάπως έτσι και όλοι θα χαζεύουν τα χέρια σας όταν το φοράτε.
             photos by Christina P.

Ο βαθμός δυσκολίας σε αυτό το DIY είναι αρκετά μεγάλος και θα συνιστούσα να μην το επιχειρήσετε κοντά σε παιδιά. Όσες το τολμήσετε παρόλα αυτά περιμένω να δω φωτογραφίες. Εκτός από δαχτυλίδι μπορείτε να φτιάξετε βραχιόλι (δείτε εδώ ένα πιρούνι-βραχιόλι που αγόρασα πριν κάτι χρόνια στην Παλιόχωρα), κολιέ ακόμα και σκουλαρίκια. Φαντασία χρειάζεται μόνο.

Περιμένω με αγωνία τα σχόλιά σας!!! 

Καλή συνέχεια σε ότι κι αν κάνετε!!! 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...