13 Ιουνίου 2015

SUMMER: BiKiNi or One-Piece Swimsuit?

You can say summer has arrived. Being a bit hesitant because the weather isn't very convincing. Typically we have entered the era.

Personally I 've been to the beech once so far but since schools are reaching the end I hope to begin my daily visits soon. Have you been to the beech yet?

I haven't yet entered the process of finding a swimsuit except an online research I did the other day. I mostly wear a bikini but this doesn't mean I don't admire a one-piece swimsuit or wouldn't buy one. There are many beautiful designs which are very tempting!

Here are my selections of 10 one-piece swimsuits and 10 bikinies! All under 100 €! I put a limit because usually my eye catches the most expensive ones.


Μπορεί να πει κανείς ότι το καλοκαίρι έφτασε. Το λέω λίγο διστακτικά γιατί ο καιρός δεν μας πείθει και πολύ. Τυπικά τουλάχιστον έχουμε μπει στην εποχή.

Προσωπικά έχω κάνει ένα μπάνιο .... ή πιο σωστά μια ηλιοθεραπεία έως τώρα αλλά μιας και τα σχολεία φτάνουν στο τέλος ελπίζω να ξεκινήσω τις εντατικές βουτιές σύντομα. Εσείς έχετε ξεκινήσει τα μπάνια ή ακόμα?

Δεν έχω μπει ακόμα στη διαδικασία εύρεσης μαγιού εκτός από μια διαδικτυακή βόλτα που έκανα. Φοράω κυρίως μπικίνι (αν θυμάμαι καλά έχω φορέσει ένα καλοκαίρι της ζωής μου ολόσωμο) αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θαυμάζω το ολόσωμο. Υπάρχουν πολλά όμορφα σχέδια που μ' έχουν βάλει στον πειρασμό!

Παρακάτω θα δείτε τις επιλογές μου από 10 ολόσωμα και 10 μπικίνι! Όλα κάτω από 100€! Έβαλα όριο γιατί το μάτι μου συνηθίζει να πέφτει στο λίγο πιο ακριβό.



1/2/3/4/5/6/7/8/9/10


1/2/3/4/5/6/7/8/9/10


What do you think? What sort of swimsuit are you wearing this year? A one-piece or a bikini? Once more I'm going to prefer a bikini unless I find a piece which makes me look at least five pounds thiner! Ha!

Enjoy the summer!


Πως σας φαίνονται? Εσείς τι θα προτιμήσετε φέτος? Ολόσωμο ή μπικίνι? Εγώ μάλλον θα επιμείνω μπικίνι εκτός αν βρω ολόσωμο να μου κόβει γύρω στα πέντε κιλά! Χα!

Καλές βουτιές!




ΥΓ. Μην ξεχάσετε να λάβετε μέρος στο GIVEAWAY που τρέχει! Οι συμμετοχές κλείνουν την Παρασκευή 19/06!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...