3 Ιουλίου 2015

Thoughts on my Work Space!

Απόψε έβλεπα στον ύπνο μου ότι ήμουν σε ένα εργαστήριο κοσμήματος και παρακολουθούσα μια εύσωμη κυρία να δημιουργεί. Αισθανόμουν θαυμασμό απέναντί της και κατάλαβα υποσυνείδητα πόσο πολύ μου έχει λείψει η διαδικασία όλες αυτές τις μέρες που το σπίτι δεν με χωρεί λόγω της κατάστασης. Κι ενώ είχα σκεφτεί να μην ανεβάσω καμία ανάρτηση πριν την ερχόμενη Δευτέρα, αποφάσισα να ετοιμάσω μια. Έτσι για να πούμε και κάτι άλλο.

Σας έχω ζαλίσει λίγο με το εργαστήριό μου (βλέπε προηγούμενη ανάρτηση και instagram) αλλά ο χώρος και τα εργαλεία είναι πολύ σημαντικό πράγμα για έναν δημιουργό. Όπως και το έπιπλο αποθήκευσης. Καταλαβαίνετε ότι καινούριες αγορές δεν "έπαιξαν" οπότε πήγα για vintage εμφάνιση σε αυτό το redecoration project. Και ιδού τα vintage έπιπλά μου:

1) Ο πάγκος εργασίας μου είναι το παλιό τραπέζι τραπεζαρίας των γονιών μου που αγοράστηκε το 1980 όταν ήρθαμε από την Αυστραλία.


2) Το έπιπλο αποθήκευσης είναι κομμάτι από το σύνθετο της τηλεόρασης που είχαμε φτιάξει όταν παντρευτήκαμε με τον Μανώλη (πόσο θέλω να του αλλάξω χρώμα!)

Είναι πολύ πρακτικό. Στο ντουλάπι έχω χωρέσει από υλικά (κάτω) μέχρι ογκώδη εργαλεία (πάνω). Βέβαια με τα υλικά δεν έχω τελειώσει ακόμα την τακτοποίηση. Είναι πολλά ακόμα που πρέπει να μπουν στη θέση τους.

Στο συρταράκι βρίσκονται τα μίκρο-εργαλεία μου.

Και στο βαγονέτο τα μέταλλα.

Στο καλάθι μαζεύω ένα σωρό άδεια κουτάκια από βαφτίσεις και γάμους. Κάπου θα χρειαστούν.

3) Η καρέκλα είναι μια απλή καρέκλα κουζίνας ηλικίας 18 ετών (όσο ο γάμος μας δηλαδή! κι αυτός vintage είναι χα,χα! Κι αυτής θα θελα να της αλλάξω χρώμα.)

4) Το φως το έχω δανειστεί από το γραφείο του μικρού. Μέχρι το Σεπτέμβρη. Μετά θα δούμε (φωτογραφία δεν έχει. Ξέχασα να το βάλω στο πλάνο).

Αν είχα τη δυνατότητα βέβαια θα αγόραζα τα παρακάτω. Για ένα ρουστίκ εργαστήριο. Η καρέκλα μόνο θα φρόντιζα να έχει ροδάκια για περισσότερη ελευθερία κινήσεων.


1/2/3/
4 

Πάντως είμαι πολύ ικανοποιημένη και ευγνώμων για τα παραπάνω. Στο κάτω κάτω ο χώρος είναι δικός μου και όλα είναι στη θέση τους. Κι αν θελήσω τους ρίχνω έναν μπογιά για αλλαγή. Εσείς τι θα μου προτείνατε σε χρώμα και τεχνική?




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...