14 Μαρτίου 2014

This Week's Favorite Jewelry Piece!

Σε αναζήτηση του διαφορετικού έπεσα πάνω σε αυτό. Από τις αγαπημένες μου σχεδιάστριες, τη Samantha Wills ( έχω γράψει γιαυτήν εδώ ), ένα τσόκερ κολιέ με φυσική πέτρα βαμμένη με τυρκουάζ χρώμα και συνδυασμένη με χρυσό. Για ένα Bohemian Look!

 In search of different I came across this. From one of my favorite designers, Samantha Wills (read  here), a choker necklace with turquoise dyed natural stone against an antique style gold setting. A perfect balance of Bohemian and Luxury!


Η μέρα σήμερα είναι τέλεια! Λέω να την περάσουμε έξω. Εσείς τι θα κάνετε?

The day is beautiful today! Certainly going to spend it ourside. What are your plans?


10 σχόλια:

  1. Καλημερα Χριστινακι μου!
    Να περασεις ομορφα ευχομαι!
    Καλο σκ!
    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έξω σαν τα σαλιγκαράκια! Και εγώ ετοιμάζομαι να βγω τώρα! Να περάσεις όμορφα Χριστινάκι! Το Bohemian Look μου αρέσει και νομίζω ότι μου πηγαίνει ! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ω, λατρεμένο bohemian!!!
    ;-)
    Κι εδώ, χαρά Θεού είναι οπότε... ΕΞΩ!!!
    Φιλάκιααααααααα!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Joanna! Ξημέρωσε Κυριακή και ο καιρός δείχνει "κατσούφης". Εϊναι όμως Κυριακή, ακόμα μια μέρα ξεκούρασης! Να περνάς καλά!!!!

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφο!!!! Εγώ την έβγαλα με δουλειές και ψώνια!!!! Υπέροχη μέρα!!!!!
    Να έχεις και ένα όμορφο Σαββατόβραδο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Wow... this choker necklace is amazing!!!!
    Happy sunday doll!!!
    Kisses!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...