14 Ιουλίου 2014

Weekend Makes!

Τα πρωινά του Σαββατοκύριακου μου αρέσει να σηκώνομαι νωρίς, μα πολύ νωρίς, για να προλάβω να απολαύσω ήσυχα τον καφέ μου, να κάνω το σερφάρισμά μου, καμιά κούρα ομορφιάς, ε και να ασχοληθώ και λίγο με τις παραγγελίες μου. Χτες το πρωί λοιπόν αφού ήπια τον καφέ μου και έκανα την κούρα μου κατέβηκα στο εργαστήριο και άρχισα το κόψιμο.

In the weekend mornings I like to get up early, very early, so I can quietly enjoy my coffee, do my web surfing, my beauty treatment and deal with my orders. So yesterday morning after drinking my coffee and doing a facial, I went down to the lab and started cutting.


Και αφού λείανα και σφυρηλάτησα τα μέταλλα κόλλησα και τα σύρματα ........
 And after retailing and forging my metals, I put the wires ........


γυάλισα.....
polished.....


και πέρασα με ειδικό βερνίκι τα ζευγάρια.........
and varnished the couples.....


Ούτε λίγο ούτε πολύ μου πήρε ένα εξάωρο να τα ολοκληρώσω....... χμ, ευτυχώς έχω καλό σύζυγο και ανέλαβε το μαγείρεμα!
More or less it took me six hours to finish ....... uh, luckily I have a good husband and he took care of cooking!

    photos by Christina P.

Καλή εβδομάδα!

Enjoy the week!


2 σχόλια:

  1. Υπέροχα τα σκουλαρίκια αλλά και ο σύζυγος :)) Πολλά πολλά φιλιά, Χριστίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο στον σύζυγο που υποστηρίζει τη γυναίκα του! Χρειάζεσαι τον χρόνο σου Χριστινάκι όχι μόνο για να κάνεις όμορφα κοσμήματα αλλά και για σένα την ίδια! Πανέμορφα τα σκουλαρίκια σου και το ξέρεις πως το εννοώ αφού τα στρογγυλά τα στα έχω πάρει.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...