21 Ιανουαρίου 2015

Horizontal, Vertical and Smashed!

Μια ιωσούλα δεν μου επέτρεψε να είμαι παρούσα τις τελευταίες μέρες στην ηλεκτρονική μας παρέα. Ωστόσο έχω τη διάθεση να σας δείξω τι έφτιαξα το προηγούμενο ΣΚ. 
Αρχικά ένα δαχτυλίδι από αλπακά. Το βασικό στοιχείο το έκοψα ορθογώνιο, το τσάκισα και το οξείδωσα. 

I 've been a little ill these past few days. That's why I 've been absent. But I am willing to show you what I made last weekend.
Originally a ring of white metal.  I cut the key point rectangle, smashed it and then oxidized it.

Την επόμενη το φόρεσα στη δουλειά. Κι εκεί μια συνάδελφος μου έδωσε την ιδέα να φτιάξω κι ένα κάθετο. Έτσι κι έκανα.

The next day I wore it to work. And there, a colleague gave me the idea to make the same design vertical. So I did.



Ελπίζω να σας αρέσουν! 

Hope you like them!




Μην ξεχνάτε πως για οποιαδήποτε δημιουργία μου ενδιαφέρεστε μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στο fauxbilicious@yahoo.com.

Επίσης μην ξεχνάτε το διαγωνισμό που τρέχει με τα τρία προϊόντα ομορφιάς. Λεπτομέρειες εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...