25 Φεβρουαρίου 2015

3 Cute Jewelry Storage and Display Ideas!

Όσο κι αν προσπαθώ δεν μπορώ να διατηρήσω τα κοσμήματά μου μαζεμένα σ΄ένα μέρος. Γιατί?
  
Πρώτον: υπάρχουν αυτά που φορώ καθημερινά απαραιτήτως. Ρολόι και 2-3 βραχιολάκια που δεν αποχωρίζομαι ποτέ! Αυτά που φορώ πρώτα το πρωί και βγάζω τελευταία το βράδυ. Χρειάζομαι λοιπόν μια εύκαιρη και γρήγορη πρόσβαση. Κι αυτό ακριβώς έχω πετύχει με ένα αχλαδόκουτο (ωραία λέξη έ?) που διατηρώ πάνω στο κομοδίνο μου!


 As much as I try I can't seem to keep my jewelry gathered in one place. Why?

Firstly: there are those pieces I wear daily. My watch and 2-3 wristbands I never want to separate from! What I wear first in the morning and take off last at night. So I need something for quick access. And that's exactly what I have achieved with a pear box that I keep on my bedside table!

Δεύτερον:  έχω αυτό το χούι να μην μπορώ να πλένω χέρια ή πρόσωπο φορώντας δαχτυλίδια και βραχιόλια. Στο μπάνιο λοιπόν υπάρχει ένα μεγαλούτσικο κοχύλι όχι για διακόσμηση αλλά για να τοποθετώ μέσα ότι τυγχάνει να φορώ σε κόσμημα την ώρα που θα πλυθώ. Ξέρω πως αν μου λείπει κάτι θα το βρω εκεί!

Secondly: I have this thing... I can't wash my hands or face wearing rings and bracelets. Therefor In the bathroom I have a big-small shell not for decoration but for placing jewelry. I know that if something goes missing I'll find it there!

Τρίτον: όταν κάνω μεγάλες ετοιμασίες για έξοδο (σπάνιο πλέον) ή έστω για το γραφείο την επόμενη μέρα, μου αρέσει να ψάχνω και να κάνω συνδυασμούς ρούχων και αξεσουάρ πρωτού ντυθώ. Σ' αυτό με έχει βοηθήσει πολύ το συρτάρι που έχω διαμορφώσει ειδικά για τα κοσμήματά μου (δεν ξέρω αν θυμάστε τη σχετική ανάρτηση που είχα κάνει εδώ). Μ' έχει βολέψει αφάνταστα. Σημειώστε πως εκτός από το ότι έχω τα περισσότερα κοσμήματά μου συγκεντρωμένα εκεί, διατηρούνται σε πολλή καλή κατάσταση χωρίς σκόνες και χωρίς να μαυρίζουν!


Thirdly: when I make long preparations for exits (rather rare nowdays) or even for the office the next day, I like to make combinations between clothes and accessories before getting dressed. For this I have a drawer specifically made for my jewelry (don't know if you remember the relevant post here). It 's suited me tremendously. Note that except for having most of my jewelry clustered there, they are also kept in very good condition with no dust or tan!

    photos by Christina P.


Εσείς που αποθηκεύετε τα κοσμήματά σας?

Where do you store and display your jewelry?



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...