16 Φεβρουαρίου 2015

Η Κορνίζα!

Καλή εβδομάδα! Ξεκουραστήκατε ή μπα? Εγώ πολλές φορές εύχομαι το ΣΚ να διαρκούσε τρεις μέρες. Να ταν δηλαδή ΠΣΚ. Αλλά εντάξει μην τα θέλουμε κι όλα δικά μας!
Πριν από 2 εβδομάδες ίσως και περισσότερο είχα πάει διαδικτυακή επίσκεψη στη Χριστίνα του Art Decoration and Crafting. Ανατρέχοντας σε παλαιότερα ποστ (αυτό κάνω με τα μπλογκ που μου αρέσουν πολύ!) με θέμα τα σπίτια των blogger  πέτυχα το σπίτι της Christine (πολλές Χριστίνες έχουμε μαζευτεί) από το Bijou & Boheme. Το Bijou and Boheme ήταν από τα πρώτα μπλογκ που ανακάλυψα ξεκινώντας το δικό μου αλλά δεν το πολυεπισκεπτόμουν τελευταία. Είδα όμως την παρακάτω φωτογραφία της εισόδου της  


και θυμήθηκα πως έχω μια παρόμοια κορνίζα εικοσαετίας και πάνω. Αυτή που βλέπετε παρακάτω


Πολυταξιδεμένη κορνίζα μιας κι έχει φτάσει έως Θεσσαλονίκη η χάρη της όπου διακοσμούσε το φοιτητικό δωμάτιο. Την ξετρύπωσα λοιπόν και αποφάσισα να τη διακοσμήσω στο τωρινό master bedroom αφού όμως αντικαθιστούσα το γύρω γύρω γιατί πλέον φαινόταν η ηλικία του. Είχα αποφασίσει ότι θα έπαιρνα την πιο απλή άσπρη κορνίζα για να μην στοιχίσει και πολλά. Βέβαια το σχέδιο που διάλεξα τελικά ήταν λες και φτιάχτηκε για την συγκεκριμένη εικόνα. Λευκό με μωβ και γαλάζια νερά μέσα. Και ευτυχώς σε πολύ καλή τιμή. Ούτε παραγγελία!


Στη φωτογραφία μάλλον δεν διακρίνεται αυτό που λέω αλλά οκ μια ιδέα την παίρνετε δεν την παίρνετε?
Και ιδού το αποτέλεσμα στο σύνολο


Μην σας φαίνεται πως είναι στραβά τοποθετημένη. Εγώ είμαι η υπαίτιος που βγάζω αφηρημένες φωτογραφίες χα, χα!
Σειρά είχε το styling.


Βιβλία διακόσμησης για το υπνοδωμάτιο, ένα vintage βάζο της μαμάς μου, ένα μεταλλικό αγκαλιασμένο ζευγάρι, ένα κερί, ένα μικρό κρυστάλλινο ρόδι κι ένα μπουκέτο τουλίπες ψεύτικες. Δεν συνηθίζω τα ψεύτικα λουλούδια γιατί συνήθως είναι κακόγουστα αλλά το συγκεκριμένο μπουκετάκι είναι όμορφο και δείχνει αληθινό δεν νομίζετε?


Μειονέκτημα η ραφή της ταπετσαρίας. Υπομονή το καλοκαίρι σχεδιάζουμε να τη βγάλουμε και να βάψουμε τους τοίχους.


Είπαμε είμαι αφηρημένη!


Μια αλλαγή ακόμα στο styling και η γωνιά της τηλεόρασης στην κρεβατοκάμαρα είναι έτοιμη!

Πως σας φαίνεται?


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...