2 Δεκεμβρίου 2015

A BRAND NEW OLD DYRBERG/KERN BRACELET!

Ένα από τα αγαπημένα μου βραχιόλια που σας είχα δείξει εδώ, είναι DYRBERG/KERN. Μου το είχαν δωρίσει συνάδελφοι πριν χρόνια και το φόραγα πάντα με χαρά σε ιδιαίτερες περιπτώσεις. Είχε πάνω ημιπολύτιμες πέτρες που δεν θυμάμαι τώρα όνομα. Μου τις είχε πει η κουμπάρα μου η Κατερίνα... Κατερίνα αν διαβάζεις αυτές τις γραμμές πες μας σε παρακαλώ σε σχόλιο από κάτω... κάτι για χαλαζίες θυμάμαι ή κάνω λάθος? Τέλος πάντων. Ο λόγος που γράφω στον αόριστο για το συγκεκριμένο βραχιόλι είναι ότι το περασμένο καλοκαίρι μας τελείωσε. Ναι ναι. Εκεί που καθόμουν στο τραπέζι ενός γάμου έσπασε η σιλικόνη και να σου εγώ να μαζεύω τα κομμάτια από κάτω. Πάλι καλά που δεν χόρευα να τα μαζεύω από την πίστα..... θα μάζευα και όσους γλύστραγαν μαζί. Δεν πειράζει. Περίμενα ότι το τέλος θα ερχόταν κάποια στιγμή. Ήταν αναπόφευκτο. Η σιλικόνη σαν υλικό πάντα ξεχιλώνει και κάποια στιγμή σπάει. Γιαυτό δεν τη χρησιμοποιώ ποτέ στα κοσμήματα που φτιάχνω. Δεν έσκασα βέβαια. Γιατί το γεγονός αυτό μου έδωσε την ευκαιρία να δώσω καινούρια ζωή και καινούρια μορφή σε ένα αγαπημένο κόσμημα της προσωπικής μου συλλογής!
Πήρα λοιπόν ειδική κλωστή για κοσμήματα, ένα καινούριο κούμπωμα (το αρχικό βραχιόλι δεν είχε κούμπωμα), στοπάκια και ότι είχε μείνει από τα κρύσταλλα και τα πετρώματα και στρώθηκα στη δουλειά. 







   pictures by Christina P.

Οι μεταποιήσεις κοσμημάτων είναι κάτι που κάνω αρκετά σε παλιά κοσμήματα φίλων. Ήταν η πρώτη φορά για ένα δικό μου κομμάτι και πέρασε καιρός γιατί περίμενα να μου 'ρθει έμπνευση!
Παρακάτω βρήκα για αγορά μερικά σχέδια DYRBERG/KERN. Ειδικά τα πρώτα σκουλαρίκια θυμίζουν κάτι από νεραϊδόκοσμο!




1/2/3/4/5/6


Καλή σας συνέχεια!


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...