6 Ιανουαρίου 2014

A Long Blue Beaded Necklace!

Ελπίζω να είχατε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο! Εγώ το 'χω ρίξει λίγο στη δουλειά μιας κι ετοιμάζω κάτι (θα σας πω σύντομα τι) και εκτός αυτού με το να έχω άδεια διαθέτω χρόνο για δημιουργίες!

Αναμφισβήτητα με τις χάντρες (πλαστικές ή γυάλινες), τους ημιπολύτιμους λίθους, τα κρύσταλλα μπορείς να κάνεις πανέμορφα κοσμήματα σε ελάχιστο χρόνο αρκεί να 'χεις τα υλικά. Εγώ βέβαια που φημίζομαι για την υπομονή μου (απ' ότι λένε) δεν θέλω ποτέ ένα κόσμημα απλό. Θέλω να κάνει το "μπούγιο" του. Να είναι αυτό που θα κάνει τη διαφορά στο ντύσιμο. Γιαυτό κάθε άλλο παρά ελάχιστο χρόνο κάνω για να το φτιάξω.
Το γαλάζιο είναι από τα αγαπημένα μου χρώματα. Καιρό τώρα είχα στοκ χάντρες και κρύσταλλα σε διάφορες αποχρώσεις του μπλε. Συνδύασα λοιπόν την υπομονή μου και τις γνώσεις που απέκτησα από το σεμινάριο όσων αφορά την επεξεργασία των μετάλλων κι έφτιαξα ένα κολιέ!


I hope you had a great weekend ! I 've been working a lot on my creations cause I'm up to something (tell you soon what)!

Undoubtedly with beads (plastic or glass ), semi-precious stones and crystals you can make beautiful jewelry in no time. Of  course if you have the materials. I have a reputation on being patient, so usually I don't make simple jewelry. I prefer to wear simple clothes and match them up with a nice piece. So i take my time when creating them.
Blue is my favorite color. Having a stock of beads and crystals in various shades of blue, I  decided to combine my patience and the knowledge I gained from the seminar and made this unique necklace!


 Το ορειχάλκινο στοιχείο προοριζόταν αρχικά για δαχτυλίδι αλλά μου άρεσε τόσο πολύ το γέμισμα που αποφάσισα ότι του άρμοζε μια καλύτερη θέση. Κάπου που σίγουρα δεν θα περνούσε απαρατήρητο!

The brass element was originally meant for a ring but I liked it so much that I decided it deserved a better place. Somewhere it would certainly not pass unnoticed!


 Ευτυχώς μέχρι τώρα έχω λάβει μόνο θετικά σχόλια από όσους το έχουν δει!

Luckily I have received only positive feedback from those whom have seen it so far!

    photos by Christina P.

Κι επειδή πλέον το μοντέλο μου δεν μένει κοντά και μέχρι να δω αν θα βρώ άλλο, θα κάνω εγώ το μοντέλο (χωρίς να στήνομαι όμως!)
Εδώ το φοράω σε μια βραδυνή μας έξοδο. Έχει μήκος 35 εκ. εκατοστά και όπως βλέπετε πάει θαυμάσια με μαύρο!

And because my model has moved a bit far and until i find another, I will pose as a model (well, not exactly)!
Here I'm wearing it on a night out. Its length is 35 cm. and goes great on black!

Εγώ και η φίλη και κουμπάρα μου Κατερίνα στη μπυραρία Bossa Nova στο Γεράνι Χανίων! 
         Me and my friend Katerina at Bossa Nova pub in Hania!


Εντάξει η φωτογραφία δεν είναι και η καλύτερη. Ο φωτισμός δεν βοηθούσε και είναι τραβηγμένη από κινητό!

Okay, the photo isn't so good. The lighting was pour and it was taken from a mobile phone!


Εσάς πως σας φαίνεται το κολιεδάκι? Θέλετε τα κοσμήματά σας να κάνουν τη διαφορά ή δεν φοράτε καθόλου κοσμήματα?

What do you think of this necklace? Do you want your jewelry to make a statement or  don't  you ever wear jewelry?




22 σχόλια:

  1. τελειο Χριστινα μου!
    σου αει αρα ολυ!
    φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και θα συνεχίσεις να λαμβάνεις θετικά σχόλια!
    Μα είναι σούπερ και σου πηγαίνει και πολύ!
    ;-)
    Καλή εβδομάδα, κούκλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι υπέροχο και σου πάει τέλεια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι χρώμα που αρέσει πολύ και θυμίζει θάλασσα!Ειδικά μετά την Άνοιξη αυτά τα χρώματα τα λατρεύω! Παίρνεις θετικά σχόλια γιατί αξίζουν θετικά σχόλια Χριστίνα μου! Μου αρέσει πολύ που το συνδύασες με μαύρο και αναδείχτηκε! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θάλασσα και αρχαία Ελλάδα θα πρόσθετα χάρη στο ορειχάλκινο και τα μπρούτζινα στοιχεία! Ευχαριστώ πολύ για το θετικό σχόλιο!

      Διαγραφή
  5. Είναι πολύ όμορφο Χριστίνα μου, και σαν σχέδιο και τα χρώματα του! Μου αρέσει κι εμένα το κόσμημα να είναι εντυπωσιακό, γιατί συνήθως φοράω μαύρα και γενικώς σκούρα χρώματα έτσι θέλω κάτι να δίνει χρώμα και στυλ. Σου πάει πολύ! Γεια στα χέρια σου! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή χρονιά κι ευτυχισμένη με υγεία και αισιοδοξία!!σε βρήκα απο τη Silena-που μας χάρησε και στις δύο βραβειάκι΄΄οπως και τον ντολμά που επισκέφτηκα!!- και μου αρεσαν πολυ οι δημιουργίες σου..εντυπωσιακό το νέο σου κολιεδάκι σε χρώμα και σχέδιο άκρως συναρπαστικό!!θα χαρώ να τα λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Mia xara fwtografia einai kai eiste kai oi dio koukles! Sou paei para poli to kolie kai exeis dikio paei iperoxa me mauro!
    Kali xronia kai dimiourgiki sou euxomai! Filia polla!


    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή χρονιά και ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος με υγεία, χαρά και πολλές, πολλές δημιουργίες. Το μπλε κολιέ είναι καταπληκτικό. Μου αρέσει πάρα πολύ!!! Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάρα πολύ ωραίο Χριστίνα. Μου αρέσει το μπλε χρώμα στα αξεσουάρ.
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τέλειο το κολιέ Χριστίνα μου!!!!! Μου αρέσουν πολύ τα χρώματα που χρησιμοποίησες, γι΄αυτό και κυριαρχούν περισσότερο στο μπλογκάκι μου!!!! Μου θυμίζουν τη θαλασσίτσα μας και το απέραντο γαλάζιο του ουρανού!!!! Δυστυχώς δε βάζω πολλά αξεσουάρ γιατί δεν ξέρω να τα συνδυάζω!!!! Σε ζηλεύω, με την καλή έννοια, που φτιάχνεις τέτοια αριστουργήματα!!!!!
    Καλό βράδυ και φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κορίτσια ευχαριστώ για τα σχόλια!!!! Με ανεβάζετε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Hey you Summer girl!! Love this turquoise necklace and looks great with your black outfit :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...